점심을 먹으러 식당에 갔는데 스피커에서 유로댄스가 계속 흘러 나온다. 50대 정도 되는 주인 아주머니의 취향인가 싶기도 하고, 미모가 참 고운데 한창 때는 정말 예뻤겠다 싶기도 하고, 롤라장이나 고고장에서 젊은 시절을 만낏했겠다는 상상도 해보고... 그러면서 자연스럽게 나의 어린 시절 몇 개의 장면도 스친다.

그런 점심이었다.

 

You're My Love, You're My Life - Patty Ryan (나의 사랑, 나의 생명)

번역: rushcrow.com


Since you were an angel from the sky,
you fill my fantasy
The way you look takes me so high,
you're everything to me
And all I want is your photograph,
how I'm longing for your smile
So come and touch me,
come and feel me,
hear me cry

너는 하늘에서 온 천사
내 환상을 채우고 있어
너의 눈빛이 나를 데려가
너는 나의 모든 것이야
내가 원하는 건 너의 사진
너의 미소를 갈망하기 위한 것
어서 와서 나를 안아줘
어서 와서 나를 느껴줘
내 울음 소리를 들어줘

*
You're my love (you're my love)
You're my life (you're my life)
Everyday (everyday)
Every night (every night)
Is it right (is it right)
What I feel (what I feel)
How I wish you were for real

나의 사랑
나의 생명
매일 낮
매일 밤
이게 맞을까
내가 느끼는 것이
네가 진짜였으면 좋겠어 

You're my love (you're my love)
you're my life (you're my life)
Everyday (everyday)
every night (every night)
In my dreams (in my dreams)
I'm with you (I'm with you)
Will you make my dreams come true ?

나의 사랑
나의 생명
매일 낮
매일 밤
꿈 속에서
너와 있어
꿈을 이루게 해줘
*

I'm all alone the night has come,
you're in my radio
It's when you sing i feel the sun,
now i can feel the show
Since forevermore you're my destiny,
take my loneliness away
So come and touch me,
come and feel me,
hear me say

밤이 오면 난 항상 혼자 있고
너는 라디오 속에 있어
네가 노래 하면 난 태양을 느껴
이제 그 광경을 느낄 수 있어
영원한 나의 운명
외로움을 없애줘
어서 와서 나를 안아줘
어서 와서 나를 느껴줘
내 말을 들어줘

* repeat *

Since forevermore you're my destiny,
take my loneliness away
So come and touch me,
come and feel me,
hear me say

영원한 나의 운명
외로움을 없애줘
어서 와서 나를 안아줘
어서 와서 나를 느껴줘
내 말을 들어줘

(Rap)
I have this entry just waiting now hot 20,
climbing up from number 47 to the top.
Two guys from west germany made it possible.
Oh I love that voice.
Right now you hearing this song all over europe
So just close your eyes and feel the fascination
of that great sound. This is the number one!

(Instrumental)

* repeat *

 

+ Recent posts