"육체를 섞는 것은 의미가 없어요. 내가 원하는 것은 빛이 있는 곳에서 떳떳이 당신을 바라보는 것이에요. 그러니 제발 밤의 색깔 속에 숨지 말고 어서 나오세요..."
 

 

Color Of The Night - Lauren Christy

 

번역 : rushcrow.com

 

You and I moving in the dark
Bodies close but souls apart
Shadowed smiles and secrets unrevealed
I need to know the way you feel

당신과 내가 어둠 속으로 가는 것
육체는 가깝지만, 마음은 따로
그늘진 미소와 비밀은 숨겨져 있어
당신이 어떻게 느끼는지 알아야 해

*

I'll give you everything I am
And everything I want to be
I'll put it in your hands
If you could open up to me oh
Can't we ever get beyond this wall

모든 것을 주겠어. 나조차
그리고 모든 것 내가 되고 싶은
당신의 손에 넣겠어
당신이 나에게 열 수 있다면, 오...
우리는 이 벽을 넘어 닿을 수 없는가?

**

'Cause all I want is just once
To see you in the light
But you hide behind
The color of the night

내가 원하는 모든 것은 오로지 하나
밝은 빛 속에서 당신을 보는 것
그러나 당신은 숨었어
밤의 칼라 뒤로

I can't go on running from the past
Lave has torn away this mask
And now like clouds like rain I'm drowning and
I blame it all on you
I'm lost - God save me...

과거에서 달려갈 수 없어
흐르는 물은 이 가면을 벗겼어
이제는 구름처럼.. 비처럼. 나는 젖어있고,
모든 것은 당신 탓이라고 하고 있어
나는 길을 잃었어 - 신이여 나를 구해주세요

(*)

(**)

God, save me  - 신이여, 나를 구해주세요

everything I am
everything I want to be oh
Can't we ever get beyond this wall

모든 것 나조차
모든 것 내가 되고 싶은, 오...
우리는 이 벽을 넘어 닿을 수 없는가?

'Cause all I want is just once
Forever and again
I'm waiting for you, I'm standing in the light
But you hide behind
The color of the night

내가 원하는 모든 것은 오로지 하나
영원히 그리고 다시 한 번
나는 당신을 기다리고 있어, 빛 속에 서 있어
그러나 당신은 숨었어
밤의 칼라 뒤로

Please come out from
The color of the night

제발 밖으로 나와
그.. 밤의 칼라에서...

 

 

 


<영화 "칼라 오브 나이트">

 

 

+ Recent posts