<출처 : www.the-scorpions.com)



"내가 옆에 있게 해줘, 다시 한번.. 기회를 줘.. 난 너를 사랑해...."
엄청나게 매달린다...


Still Loving You - Scorpions

번역 : rushcrow.com


Time, it needs time
To win back your love again.
I will be there, I will be there.
Love, only love
Can bring back your love someday.
I will be there, I will be there.

시간, 시간이 필요해
너의 사랑을 다시 얻기 위해
내가 있을께 , 내가 있을께
사랑, 사랑 뿐이야
언젠가 사랑을 다시 해줄 수 있겠어?

Fight, babe, I'll fight
To win back your love again.
I will be there, I will be there.
Love, only love
Can break down the walls someday.
I will be there, I will be there.

싸워, 베이비, 난 싸울께
너의 사랑을 얻기 위해
내가 있을께 , 내가 있을께
사랑, 사랑 뿐이야
언젠가 벽을 허물어 줄 수 있겠어?
내가 있을께, 내가 있을께

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

만약 우리가 다시 한다면
시작부터 모든 것들을
바꾸기 위해 노력할텐데
우리의 사랑을 죽인 것들을

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?
I'm loving you.

너의 자존심은 벽을 세웠어, 너무 강해
내가 어찌할 수 없어
기회란 정말 없는 거야?
다시 한번 시작하기 위해서?
난 너를 사랑해

Try, baby try
To trust in my love again.
I will be there, I will be there.
Love, your love
Just shouldn't be thrown away.
I will be there, I will be there.

한번만, 베이비, 한번만
내 사랑을 믿어줘
내가 있을께, 내가 있을께
사랑, 너의 사랑
멀리 던지지만 말아줘
내가 있을께, 내가 있을께

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

만약 우리가 다시 한다면
시작부터 모든 것들을
바꾸기 위해 노력할텐데
우리의 사랑을 죽인 것들을

Your pride has build a wall, so strong
That I can't get through.
Is there really no chance
To start once again?

너의 자존심은 벽을 세웠어, 너무 강해
내가 어찌할 수 없어
기회란 정말 없는 거야?
다시 한번 시작하기 위해서?

If we'd go again
All the way from the start,
I would try to change
The things that killed our love.

만약 우리가 다시 한다면
시작부터 모든 것들을
바꾸기 위해 노력할텐데
우리의 사랑을 죽인 것들을

Yes I've hurt your pride, and I know
What you've been through.
You should give me a chance
This can't be the end.

그래 나는 너의 자존심을 건들었어 잘 알아
그럼에도 불구하고 넌 참았다는 거
한번만 기회를 줘
이렇게 끝낼 수 없어

I'm still loving you.
I'm still loving you,
I need your love.
I'm still loving you.
Still loving you, baby... 

아직 나는 널 사랑해
아직 나는 널 사랑해
너의 사랑이 필요해
아직 나는 널 사랑해



+ Recent posts