<출처 : http://www.tvland.com/specials/elvis/photogallery/index.jhtml>

 


어려서는 쉬워서 좋아했는데....
이제는 이런 노래는.. 낯이 간지럽다.
쉽게 번역할 수 있어서
의미없이 올려본다.
(2008/08/03 19:51)

 

Love me tender - Elvis Presley

번역 : rushcrow.com


Love me tender,
love me sweet,
never let me go.
You have made my life complete,
and I love you so.

사랑해주세요 부드럽게
사랑해주세요 달콤하게
떠나게 하지 마세요
당신은 나의 인생을 완전하게 만들어요
이제 내가 이렇게 당신을 사랑해요

Love me tender,
love me true,
all my dreams fulfilled.
For my darlin' I love you,
and I always will.

사랑해주세요 부드럽게
사랑해주세요 진실하게
모든 나의 꿈이 이루어졌어요
나의 사랑 당신을 사랑해요
이제 항상 사랑할께요

Love me tender,
love me long,
take me to your heart.
For it's there that I belong,
and we'll never part.

사랑해주세요 부드럽게
사랑해주세요 오래동안
당신의 마음으로 데려가줘요
내가 있는 그곳으로
이제 우리는 헤어지지 않아요

Love me tender,
love me dear,
tell me you are mine.
I'll be yours through all the years,
till the end of time.

사랑해주세요 부드럽게
사랑해주세요 소중하게
말해줘요 당신은 내것이라고
난 당신의 것이예요 영원히
세상이 끝날 때 까지

+ Recent posts